Åter till Stockholm ♥

I söndags for jag hem från P, jag fick ta hans bil ;) De skulle upp till Pajala till P:s mormor & morfars stuga men jag "orkade" inte följa med eftersom jag var tvungen att sitta med uppsatsen eftersom vi hade i planeringen att gå igenom de böcker vi hade lånat och rättsfall så därför valde jag att fara hem istället och det är inget jag ångrar eftersom P:s morbrors fru fick spydde hela söndagen och P:s lillebrors tjej C spydde igår så jag är glad att jag inte följde med!

När jag kom hem kollade jag även min mail, jag har gått och undrat dagarna innan om de inte ska höra av sig om jag var 1 av de tre som gått vidare och ska få träffa företaget, men tydligen så hade dom skickat ett mail 1 april om att jag hade gått vidare ;D Det känns riktigt bra, jag vill verkligen ha jobbet så ny ska jag visa vad jag går för! Jag ska alltså ner till Stockholm igen och träffa företaget spännande! Efter att jag fick det positiva beskedet tog jag en springtur runt byn och sedan fixade jag mina naglar, peelade kroppen osv. såå skönt!

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0