Yesterday & today

Igår vaknade jag som sagt upp med min älskling och så for han hem senare under dagen. Resterande tid pluggade jag och kollade runt på lite lägenheter och andra bloggar ect. 

Denna dag har inte bestått i så mycket annat än av läsning, har läst 130 sidor hittills...borde dock egentligen gå och sova nu eftersom jag ska ta 8.00 bussen in till stan och göra lite ärenden bla. fixa nytt batteri till min Internetdosa. Har haft sjukt mycket att ta igen nu när jag beställde böckerna så sent och till råga på det fick fel böcker pga. Bokus miss. Ligger dock helt i fas i en av kurserna och imorgon förväntas jag vara i fas med den andra kursen också. Däremot min tredje, processrätt är lite i ofas men det problemet får jag ta tag i på onsdag ;P Har ju inte tentan i den förrän i januari. 

God natt!
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0