Vilken vurpa!

Idag var det premiär för mina fina högklackade platåskor (på 11 cm) och det var helt okej att gå i dom trots att det kändes som att jag stuckade mina fötter ett antal gånger. Men när jag väl går ute på universitetsområdet så ser jag att en kille håller upp en dörr åt mig och det visade sig vara P:s klasskompis/vän Er så jag skyndar mig lite eftersom jag är en bit bort från dörröppningen men det skulle jag inte ha gjort för vet du vad som händer? - Ja exakt jag gör världens vurpa, skrapar i knäna i stenplattorna och jag kan inte göra annat än att skratta. Em hjälper mig och vi båda får oss ett skadeglatt skratt, haha! Och självklart fick P reda på nyheten en minut senare ;P 
Jag lyckades dock gå resten av dagen i mina klackar utan att ramla så det var riktigt duktigt. 
/ Sophie ♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0