Trevligt besök

Igår på kvällen kom min underbara vän F :) Hon fick se bilderna från resan och så berättade jag hur vi hade haft det där borta. Seriöst jag och P tog 4000 bilder på resan, hah herregud! Jag jobbar fortfarande på att skriva in vår resedagbok som vi skrev under resan som jag ska lägga upp här på bloggen. Men det är inte prio 1 just nu. Utan det är skolan som gäller. 
Innan vi hade hunnit igenom bilderna och jag hade berättat om vår resa hann klockan bli 23.30 ;P Jag som skulle upp tidigt nästa dag så gissa om jag var trött när jag vaknade i morse. Jag snoozade 5 ggr och gick upp 6.50. Men allt gick väldigt smidigt, ingen stress här inte. 
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0