Så jag minns honom...

Patrik Swayze alltså! Som dom flesta vet så gick han bort i måndags och konstigt nog känns det tråkigt trots att jag faktiskt inte kände honom personligen. Men det är väl alltid tråkigt när en stor kändis som man har tittat på hur många gånger som helst inte längre vandrar på denna jord. Men han har det nog bra uppe i himlen med min pappa, där han slipper ha ont! 

Jag har inte endast sett Patrik i underbara Dirty Dancing som jag har sett 5 ggr på en dag och som jag såg varje dag efter skolan i 8:an under en period ;) Utan jag har även sett honom i YoungBlood, Ghost och The Outsiders, har säkerligen sett honom i fler filmer men det är dessa jag kommer ihåg!    


Jag fick nyss värsta infallet att jag skulle gå och se filmen, har tänkt se filmen hela sommar (alltså dirty dancing) men det har inte blivit av. Men eftersom jag har lektioner imorgon lämpar det sig mindre bra. Utan jag ska gå och duscha nu hade jag tänkt och fixa inför imorgon. 
Tidigare under dagen gick jag en långpromenad med min mor, hur mysigt och trevligt som helst. Det tar ungefär 1 timme att traska runt hela vägen. 

God natt!
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0