Rättegång

Idag har jag och två grabbar (U&R) i klassen gått och sett på en brottmålsrättegång om misshandel. Det var faktiskt "intressant" och ibland kände man för att räcka upp handen och ställa frågor eller lättare sagt ge tips till parterna ;) Man förstod verkligen allt dom babblade om, något som var nytt för U & R som hade varit på rättegångar tidigare innan sina juridiska kunskaper. Men det var första gången som jag var på en rättegång som åskådare.  

Efter rättegången for jag till min vän E där min andra vän F var. Vi gick ut med E:s ursöta lilla chi...Chihuahua valp (fasiken vilket svårt ord att stava till) som heter Alfons, hur söt och liten som helst. Endast 11 veckor. 
Efter någon timme for jag hem åt middag och har försökt plöja igenom alla dessa sidor som jag måste gå igenom vilket är ca. 150 sidor per dag, gaaah! 

Nu blir det däremot sängen!

God natt!
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0