FF

Igår kom min älskling till mig :) Vi var som sagt inte med varandra fredags eftersom vi båda behövde plugga och igår morse for min familj upp till Arvidsjaur, till min lillebror S som är jägare där uppe. Vilket innebar att det har varit FF här igår och det är det fortfarande ;) P kom på dagen och så lagade vi middag tillsammans senare, det blev clubsandwich som är sååå himla gött! Vi myste på som tusan, åt den goda mintkakan som jag bakade i fredags, till efterrätt och såg Crank: High Voltage
   
En actionkomedi, den var ganska rolig och ibland lite väl rå men på ett komiskt sätt. Jag tyckte dock att den helt klart var sevärd. Efter filmen tog vi en promenad, hur skönt som helst, pratade lite om vår inflyttning tillsammans nu till vår/sommaren - 2010. Har kanske inte nämnt det tidigare men tanken är att vi i alla fall ska flytta ihop här i L, alltså inte i Stockholm (som det egentligen var tänkt) eftersom det passar bättre att bo kvar här upp i norr tills P blivit klar med sin skola.  

När vi kom in från promenaden gjorde vi chokladfoundue med massor med frukt, gött! 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0