En välbehövd paus

Har idag varit på ett lektionspass i styrningsekonomi och sedan haft möte med min grupp i min andra ekonomikurs ledning och organisation av affärsverksamhet. Vi gjorde inledningen osv. tillsammans. Egentligen skulle vi alla ha hunnit skriva klart vår egna del men det var ingen som hade gjort det, inte ens jag så det blev ett kort möte och en deadline nu på onsdag nästa vecka. Har kommit igång riktigt bra, däremot vill mitt word inte samarbete utan det stängs av hela tiden och nu orkar jag inte försöka längre. Utan nu ska jag gå och sätta mig i soffa, kanske sätta på ett avsnitt av SATC, det var ju så länge sedan sist. Ska fylla en skål med vaniljglas och krossad choklad samt massvis med bär ;) 

 Idag på kvällen skulle jag egentligen sitta och ta emot samtal på juridikjouren men jag var tvungen att vara barnvakt åt A eftersom mamma skulle fara till min mormor och stycka oxe ;P 
God natt!
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0