Dirty Dancing

Idag har jag varit på skolan mest hela dagen och det är alltid givande. Jag fick även låna "sport bilen" av mammas sambo J ;) Men tidsoptimist som jag är när det gäller bilkörning så kom jag såklart försent. Jag kan fasiken inte köra bil till skolan, det blir alltid stressigt att hinna i tid. När man åker buss måste man ju ändå passa en tid annars är det att vänta 1 timme på nästa buss och det är ju inte så bra, då har man liksom missat hela lektionen. Men jag har försökt att sätta upp en speciell tid som jag måste sitta i bilen och köra hemifrån. Som idag tänkte jag åka kl. 09.40 men jag åkte istället strax innan 10 så jag kom någon minut sent, haha! 

Min underbara vän kom förbi idag och vi såg på Idol. Och vi har bestämt att vi ska se Dirty Dancing tillsammans om ca. 20 min, hon kommer hit kl. 23.00 ;) Jag har stoppat in cocacola i kylen och när hon kommer blir det att popa popcorn eller porra som vi brukar kalla det ;d 

Vi känner att vi måste hedra kära Patrik S med att se en av de absolut bästa filmerna någonsin! 


Peace out!
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0