Dags att damma av träningsskorna

Hej mina underbara läsare! Idag har jag för första gången, på mer än 8 veckor (dvs. innan Thailand) tränat! Jag började hårt, genom att köra ett riktigt mag och rygg-pass så jäkla skönt! Kan ju säga att jag redan har fått träningsvärk, hah! Måste faktiskt påpeka om att jag är ganska "stolt" över att jag inte gick upp ett ända kilo på Thailandsresan trots att vi åt, coca-cola (1 1/2 l) dagligen, mars, mentos, chips, glass ect. Gick faktiskt ner 1/2 kilo. Fast å ena sidan så kan jag ju ha tappat de musklerna jag hade byggt upp innan. Har ju knappt något fett på kroppen! Bryr mig i och för sig inte ett dugg om vikt! Tycker att det är form och välmående som går först. 

Sitter nu och ser slutet av idol, såg nämligen på doktor Åsa innan. Mitt hälsosamma liv börjar IDAG, inte imorgon, inte om en vecka utan IDAG. Ska nu ta ett glas med citronvatten, mumma! 

Ha en trevlig kväll!
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0