Bjuden på lunch och fulltank

I fredags frågade mammas sambo J om han fick bjuda mig lunch, eftersom han hade lunchkuponger på Volvo, jag var först lite skeptisk men eftersom han erbjöd sig att tanka "den röda faran" så tänkt jag why not?! Så vi körde in till Volvo och åt en jätte god lunch bestående av fläskfilé, potatisgratäng och sås, mums! Efter lunchen (som det förövrigt endast var herrar som åt på, något att tänkt på alla singellaides) for vi och fulltankade röda faran, lyx! Så nu ska jag snåla in på bensinen eftersom J nämnde att det var sista gången han skulle betala bensin, fast det har jag i och för sig hört måånga gånger förut, haha vadå bortskämd, jag? nej nej!    

Resten av dagen bestod av plugg plugg plugg, blev nästan klar med min del till ett projektarbete som vi har en deadline nu på onsdag. 

Sophie ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0