090909

Vilket härligt datum det är denna dag! Kl. 09:09 den 9/9-09 idag satt jag och hade föreläsning i Processrätt. Jag och mina bänkkamrater satt tillsammans och konstaterade detta faktum. Jag har alltid tyckt att det är kul med speciella datum inte bara för hela världen utan även ens egna alldeles speciella datum. Mina mest speciella datum, på ont och gott, är under vinterhalvåret. Det börjar med att jag fyller år den 8/12-09 och att jag och älsklingen har vår års dag den 10/12-09 (5 år!), vår förlovningsdag den 14/2 -09 och den värsta dagen i mitt liv som var den 13/1-03 då min älskade, underbara, finaste Pappa lämnade oss!  
Både jag och P har konstaterat att vi borde börja skaffa oss mer speciella datum under sommarhalvåret ;) Kanske ett sommarbröllop 2010? 
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0