Vilken miss!

Idag började dagen tidigt, tog 7.25 bussen in till skolan och hade lektion från 8.15-11.00. Efter lektionen fick jag en puss av min varma, goa, helt underbara älskling! Sedan åt jag lunch med I och A. Kl. 12.30 tog dom bussen hem och jag satt kvar och pluggade i två timmar eftersom jag skulle ha föreläsning i processrätt kl. 14.45, trodde jag!   

När jag kl. 14.30 går in i klassrummet som vi brukar ha föreläsning i ser jag några bekanta ansikten och tänker att, ja men vi borde ju ha lektion. Men då är det en person i min klass som är där (som också läser 3:e året) nämligen L, och så säger hon något i stil med, "Men Sophie du har väl redan läst Familjerätt". Vilket jag har så jag hade alltså kommit in till Familjerätts föreläsningen. En av de som jag kände igen, som jag vet läser Processrätt berättade att föreläsningen var kl. 8.15, alltså när jag hade ekonomi. Men hon skulle skicka sina anteckningar till mig, så snällt! 
Konstigt nog hade jag redan innan kollat upp att det skulle gå en buss 14.45 hem ifall något sådant här skulle hända. Hade en känsla av att jag hade fått fel tid, vilket det visade sig att jag hade. 

När jag kom hem körde jag min vanliga onsdagspeeling, med microdermabrasion (ansiktspeeling), kroppspeeling, läppeeling, så himla underbart skönt! Allt från Mary Kay såklart! Det var jag verkligen värd efter att ha gått i blöta skor hela dagen, ja inte pga. svett utan för att det var storm & regn när jag gick till bussen morse. 

/ Sophie ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0