Jag fick sova...

...jippi! Jag brukar som sagt ha ganska svårt att sova innan tentor. Innan den senaste tentan jag hade i början av juni i år hade jag legat vaken i fyra timmar och klockan vad 2.30 på natten, ringde i ren panik till P och berättade att jag inte kunde sova (som tur var hade han inget mer plugg), han sa att jag skulle försöka sova, och om jag inte kunde somna på 10 min skulle jag ringa upp. 10 min senare har jag inte lyckats somna och P ringer upp mig och berättar att han är påväg. På 20 min var han här och jag kunde tillslut sova. P kan alltid få mig att slappna av :) 

Fick sova några timmar innan det var dags att skriva tenta kl. 9.00. Var jag pigg, nej, halvt död faktiskt, hah! MEN kära vänner i onsdags lyckades jag somna, låg och vred mig ett litet tag men jag lyckades somna tillslut och sov djupare än vanligt, vaknade av att klockan ringde 7.30.  

Hela torsdagen var jag helt slut. Det är verkligen psykiskt påfrestande att skriva tenta, tillochmed fysisk verkar det som. Har galet ont i ryggen, vet dock inte om det beror på den långa skogspromenaden jag gick med mammas sambo J i onsdags?! 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0