Jag är ett matematiskt geni...

...i alla fall på natten! Hade jätte svårt att somna igår kväll, gick å ena sidan och la mig alldeles för sent med tanke på att jag skulle upp tidigt idag. Men jag har drömt/varit vaken? i natt och gjort en massa uträkningar, kommit på värsta uträkningssätten och jag har väl varit i ett halvvaket tillstånd stora delar av natten och morgonen, dvs. inte sovit speciellt bra. Märkte även när jag vaknade att jag hade ett rivmärke på handen och ett nedanför ögat. Det har sanneligen gått vilt till.  

Kom hem för lite mer än en timme sedan, från Jurdikjouren! Har varit helt "död" hela dagen idag. Har suttit med det "hääärliga" praktikfallet hela dagen, varvat med en föreläsning och lektionspass. Fick mig dock en puss av min underbara på morgonen ;) 

Kring 17-tiden gick jag och A till uni:k och åt middag det blev en varmbaguette med kyckling och chiliröra, mycket gott, samt en sallad. Till efterrätt blev det kladdkaka & grädde och en chailatté på det, mumma! Tyckte dock inte att chailattén var så speciell, har chaitea hemma och det är faktiskt mycket godare. Efter uni:k for vi som sagt till jouren. 

Nu ska jag försöka gå och sova, önska mig lycka till! Får se vilka rivmärken och konstiga uträkningar jag gör inatt ;P 

God natt!
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0