Grillat är godast!

I lördags for jag till min älskling. Pluggade under dagen och sen vid 16.00 - tiden lagade jag, P och Ps lillasyster M middag, eller jag gjorde salladen, M potatisen och P grillade. Min grillmästare! Vi hade bjudit in Ps mor och farföräldrar. Ps föräldrar och lillebror A är nämligen bortresta i Monte Negro så det är FF. Ps mor och farföräldrar blev mycket nöjda med maten ;) Till efterrätt blev det råröra (vinbär) och glass, mums!

På kvällen såg vi Män som hatar kvinnor, den var riktigt bra, läskig men bra! Efter det såg vi en av mina favoritfilmer, nämligen P.S i Love You, den är otroligt sorlig och påminner mycket om mitt egna sorgarbete av min pappa och känslan av att förlora någon som står en nära. Ingen kan verkligen förstå hur det är att förlora någon som man älskar om man inte har gjort det, men filmen ger en liten inblick på vad man går igenom. Jag och M bölade hela filmen ;P Ta vara på dom Du älskar!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0