Fredagsmys!

Igår for jag in till skolan och träffade min grupp (grupp 19), med A, S, I och N. Vi har skrivit ett projektarbete om företaget SCA. Där vi hade fått i uppdrag som konsulter att redogöra för hur SCA är uppbyggt och hur vi skulle kunna förändra organisationen/företaget. Rapporten lämnade vi in för en vecka sedan men denna dag hade vi seminarium. Där vi höll ett föredrag om SCA och lyssnade på en grupp som hade granskat LKAB. Mycket intressant! Seminariet gick riktigt bra!

När vi var klara träffade jag min älskling och så for vi in till Elgiganten för att P skulle få ut sitt tillgodokvitto. Eftersom hans mobil hade pajjat och den gick inte att laga. P hade innan kollat ut en mobil som han ville köpa. Så den köpte han och genom prisgarantin fick han den för 1000 kr billigare än ursprungspriset, nice! 

Efter mobilköpet for vi tillbaka till skolan och pluggade ett tag, men det blev mest snack ;P Denna fredag skulle vi nämligen träffa P:s klasskamrater med partners och äta middag på Uni:k, som ligger vid universitetsområdet, för "after-work/school".

Det var riktigt trevligt och jätte god mat samt mycket trevlig personal. Efter ett par timmar på restaurangen for jag och P till P:s familjs vänner (familjen L) där M hade fyllt 19 år. Så det bjöds på smörgåstårta och andra mycket goda bakverk. 

Jag och P for dock hem ganska "tidigt" vi stannade inte där så länge utan vi for hem till P och myste på... och det blev en väldigt låång kväll.

/ Sophie ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0