Första snön

Igår föll den första snön, är inte det lite väl tidigt? När jag har gått tillbaka i arkivet ser jag att snön föll första gången den 13 november 2008. Jag och P tog en promenad med deras hund Hebbe. Sedan när vi kom hem åt vi kvällsmål och gick och la oss. Älskar verkligen att gå och sova och vakna upp med min älskling. Det är dock lite jobbigt när man ska upp till skolan, idag skulle P fara och träna på morgonen och då var det bara att pallra sig upp och äta frukost med P kl. 07.00, frivilligt! Hade gärna legat kvar och myst! 

Jag stannade kvar hos P, ensam och pluggade till kl. 14.00 då jag körde in till skolan för att ha föreläsning i Processrätt. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0