Det tar på krafterna...

I torsdags for jag in till skolan och träffade min grupp bestående av A, och grabbarna P, U och E. Vi håller på med ett praktikfall där vi ska bokföra ett företag. Just nu håller vi på med bokslutet och är snart klara. Vi har endast ett par frågor kvar som vi ska fixa till veckan. När jag kom hem, började tentaplugg till ledning och organisation av affärsverksamhets kursen (företagsekonomi). Jag hade tänkt sätta mig och se en film på kvällen men 22.30 höll jag på att somna. Så jag bestämde mig för att gå och sova istället. Det tog verkligen på krafterna att sitta med praktikfallet. Igår fick jag även veta att A hade somnat efter middagen vid 17-tiden. Så ja praktikfallet tog musten av oss alla!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0