Desperate Housewives

Ikväll har jag sett på DH, avsnitt 2 på nya säsongen. Glömde säga att jag såg säsongsstarten förra tisdagen. Jag missar aldrig ett avsnitt ;) Jag ringde till P någon timme innan och sa att det var DH ikväll, så att han inte ringer i programmet, men vem tror du ringer till mig under de sista fem minutrarna, Ja exakt, P såklart! hah sötisen, men han kom på sig själv och skickade ett sms att jag skulle ringa när programmet var slut med en flirtande smile. 

Imorgon ska jag vara på skolan kl. 9.00, jag tar bilen orkar inte åka buss. Men nu ska jag koka mig en kopp örttéa och försöka läsa klart den sista delen i redovisningskursen. 

God natt!
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0