091001

Oktober redan! Ja dagarna och veckorna bara springer fram, fast å ena sidan hinner man faktiskt få en hel del gjort också. I torsdags var jag på skolan från 13-16.30. Sedan blev det racer hem och kasta i sig mat för att fara iväg och hålla i en hudvårdskurs. Himla roligt och trevligt var det :) Sedan for jag och värdinnan, min vän F in till stan där det var någon slaga VIP kväll, och shopping hade öppet till kl. 21.00. Jag köpte mig ett par stora pärlemor örhängen eftersom "någon" har lyckats slarva bort mitt ena favoritörhänge (också pärlemor) :( F köpte sig en snygg tröja. 

Efter stan for vi på MAX, ja exakt MAX på en torsdag ;P Jag köpte ett minimål eftersom jag var ganska hungrig och F köpte sig en stripsmeny med milkeshake-päron, mumma! 

När jag kom hem var det bara att sätta sig och läsa det som jag skulle ha läst till på fredag. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0