"Stressig" söndag!

Jag och P sov lääänge imorse, klev upp 11.30 och åt sedan lunch med resten av familjen. Efter "brunchen" for min älskling hem. Kändes jobbigt, saknar honom så mycket redan. Vi ska dock försöka träffas nu i veckan ;) Annars har jag överfört bilder från min mac från Cypern 08 till min stationära dator, måste nämligen flytta över allt, för att sedan ominstallera min Mac, har nämligen glömt min administrations kod så jag kan inte uppdatera min dator och helt ärligt har jag aldrig gjort det, så nu kommer jag inte in på fronter (där allt skolmaterial finns). Kan ju dock gå in på min stationära så det är ingen vidare panik över det men min mac har börjat gå lite segt så jag måste göra något åt det. 

Jag har även skrivit in vilka tider jag har föreläsningar de närmaste veckorna. Börjar två nya kurser imorgon, nämligen Modeller för Intern styrning och grundläggande marknadsföring och till dessa kurser ska jag ha läst en massa kapital till imorgon. Men jag har inte alls hunnit. Så jag får ta tag i det imorgon istället. Det känns stressigt att börja med nya kurser och om inte värre är det att jag faktiskt kommer att spendera nästan varje dag på skolan och börjar kl. 8.15 varje gång :/ Jag är en kvällsmänniska så det känns inte kul! Får dock se hur mycket man får ut av föreläsningarna i de förra ekonomikurserna fick man inte ut så mycket. 


I övrigt har jag ringt och pratat med min vän M, saknar henne, det känns så konstigt att vi nästan aldrig ses. Vi läser inga kurser tillsammans denna höst så det känns lite konstigt. Vi läser dock hela våren tillsammans ;) Vi ska dock träffas imorgon och äta lunch tillsammans. 

Konstigt nog känner jag mig väldigt stressad trots att jag knappt har börjat med mina nya kurser, men jag ska fasiken se till att göra så mycket så möjligt och inte ligga efter i kurserna så jag slipper slita som ett djur under julen. Hatar att man ska tentaplugga under julen, får ingen julefrid alls! 

Ska gå och koka mig en kopp örttéa och se ett avsnitt ;)

/ Sophie ♥ 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0