Shopping & kärlek, FF?

I lördags började jag med att packa min väska för att jag skulle fara till P senare under dagen. Jag fick dock inget plugg gjort som jag hade tänkt men ibland måste man bara få vara. Vid 13-tiden for jag och familjen in till stan. Jag var som sagt inte med P på fredagen eftersom han hade ett företagsmöte med NCC, företaget bjöd på middag och basket så vi körde solo denna fredagen. Denna lördag hade han sektionsmöte med fotbollen från morgonen till 16, så då passade jag på att fara på stan med min familj.

Väl på stan, köpte fick jag en Yoga/Pilatesmatta som jag såå länge har tänkt köpa. Jag har nämligen en matta men den är för ostabil och tunn. Kommer att få mattan i julklapp av mamma ;) Jag fick mig även en mössa och ett HH underställ och passade på att köpa cháitea nu när vi var på stan.

När vi var klara på stan körde mor & J förbi mig till det hotell där P hade konferans/sektionsmöte. Fick sitta och vänta en liten stund på att min älskling skulle komma. När han kom körde vi till honom. På vägen dit ringde P hem för att höra vad hans familj hade för planer. Det var nämligen så att hans mor, far och lillasyster skulle över till grannen som hade fyllt år, medan P:s lillebror skulle till sin tjej. Jag och P skulle alltså få vara ensamma ;) Men allt blir inte alltid som man har tänkt sig, det visade sig nämligen att P:s pappa hade lagat mat till oss (Jag & P som skulle gå och äta på grillen) så vi ville inte vara taskigt, nu när han hade stått och lagat mat till oss och allt. P:s lillebror skulle helt plötsligt inte alls fara till sin tjej, så vi skulle inte alls vara ensamma. Och när vi väl kör upp på gården, ser vi att P:s storasyster med sina två barn är där. Great! Vi som tänkte ha det så mysigt bara vi två!

Men när vi kommer dit visar det sig att P:s storasyster med barnen och sambo endast skulle äta där och sedan fara hem och P:s lillebror skulle fara till en kompis och övriga familjen skulle till grannen så det blev bara vi två denna lördagskväll i alla fall ;) Vi hade det så mysigt, vi såg på The Proposal och åt pann-popcorn, godis och julmust!



Filmen var riktigt mysig och helt klart sevärd. Men som sagt sällskapet gör en hel del ;)

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0