Rättegångsplanering & DH

Igår for jag in på morgonen och träffade min grupp i processrätten. Vi gick igenom förundersökningen till ett brottmål som vi ska vara domare till imorgon. Vi fick meddela åklargaren att det rådde visa materiella felaktigheter i stämningsansökan, vilket dom inte har varit allt för snabba med att fixa. Men men nu verkar den vara hyffsat fullständig. När jag kom hem från skolan gick jag igenom instureringsfrågorna som jag har gjor till Intern styrning, har dock några till som jag ska göra...

Igår körde jag även ett hårt rygg- & mag-träningspass, hur underbart som helst! Känns så skönt att jag har kommit igång med träningen. Min "traditionella" onsdagspeeling som jag brukar ha har sedan ett par veckor sedan blivit tisdagspeeling istället. Så igår körde jag kropps & ansiktspeeling, hur underbart som helst! Såg även på desperate housewives.

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0