Monday

Hade lite vagt igår kväll tänkt att jag skulle åka in med P på morgonen (han började kl. 8.15), men jag valde att sova vidare, hah! Men jag hade ställt klockan på 8.00 och när tror du jag steg upp, ja 9.20 haha! Ångrade mig faktiskt lite att jag inte åkte in med P, för då hade jag kanske fått mer gjort, än att sova bort hela morgonen. När jag lyckades gå upp ur sängen, tvättade jag ansiktet och sminkade mig och gick ner och åt frukost. Efter frukosten satte jag igång med ekonomin. Kl. 12.15 kom P:s mamma hem, jag åkte nämligen in med henne 12.30, hon körde förbi mig till universitetet. På universitetet hämtade jag ut min tenta, jag hade skrivit riktigt bra faktiskt, visst lite små fel fanns det men det är ju inte hela världen.

Sedan gick jag och köpte en chokladboll och satte mig i tystarummet och gjorde så mycket jag hann göra innan processrättsföreläsningen började kl. 14.45. Efter föreläsningen for jag hem, åt middag, duschade. Efter duschningen ringde min kära vän Å, som befann sig i Göteborg (hon bor & jobbar förövrigt i Oslo). Hur kul som helt. Har haft en sådan ångest att jag inte har hört av mig till henne. Tänker såklart på henne men det är så lätt att allt bara stannar i tankar, att man inte hör av sig, och dagarna som bara springer iväg gör det inte lättare att komma ihåg att ringa.

Allt var i alla fall bra med henne och hon kommer hem till jul, den 27:e, skoj :D Vi ska bestämma träffa på skype om några dagar! Sedan fastnade jag här på bloggen, smutandes på mitt Chaitea. Nu ska jag dock se till att få någon nytta gjort!

Happy Monday!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0