Fredagsmys

For som sagt in till skolan på morgonen och gjorde de flesta frågorna till seminariet nu på onsdag. Efter träffen hade jag marknadsföring och sedan for jag hem. Men jag fick inte så mycket gjort som jag hade velat när jag kom hem innan jag fick stress packa det jag skulle ha med mig till min kompis M för att hinna fara förbi min andra vän F som hade kommit hem från Stockholm.

Det var riktigt trevligt att träffa dig F, även fast det endast blev en snabbvisit. Efter min snabbvisit körde jag till M. Jag hämtade upp henne och så for vi till COOP och handlade lite gotta. Vi "orkade" inte laga någon mat så vi for och köpte hämtpizza istället ;) Det var mycket gott och trevligt också såklart!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0