Första advent - Stockholmare på besök

Idag är det första advent och vi har tänt första ljuset i adventsstaken. Vaknade upp med min älskling ♥ Åt frukost, myste på och såg lite på Idol. Sedan åt vi lunch. Under lunchen kom mammas barndomskompis förbi med sina två barn, från Stockholm. Det är alltid kul när dom kommer och hälsar på, alltid lika pratglada & trevliga :) Synd att vi ses så sällan bara! P for till några klasskompisar/kompisar efter lunchen för att ha adventsfika. Egentligen skulle jag också med men eftersom vi fick besök och så ville jag inte vara hos P nu när dom har slipat trägolvet i köket eftersom det är en jäkla röra där, så stannade jag hemma. De har nämligen haft köket i vardagsrummet, dvs. kylskåp osv. Jag hatar verkligen renoveringskaos! Så jag undviker det gärna! 

Jag har verkligen inte fått så mycket plugg gjort i helgen, för att vara ärlig knappt något alls! Men ibland måste man bara få släppa allt (även fast det finns där i bakhuvudet mest hela tiden). Men det är en ny dag imorgon och då jävlar ska det pluggas ;) 

God natt!
/ Sophie ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0