Duktiga + lååång dag

Igår for jag in till skolan för att träffa, A, M & I och vi gjorde klart en seminarieuppgift som ska in nästa vecka på fredag ;) Gud vad vi är duktiga! Efter att vi blev klara åt jag lunch med I. Sedan hade jag fyra timmars processrätt, både seminarium och föreläsning, det var ett mycket bra långpass. En advokat/lärare från Umeå höll i den dagens seminarie och föreläsning. På väg hem körde jag en frostig och kall bil hem, såg knappt någonting. Det var hur läskigt som helst, trodde seriöst inte att jag skulle klara mig hela dagen hem, men det gjorde jag som tur var. När jag kom hem åt jag middag, och hade världens spänningshuvudvärk och ont i ögonen, jag fick spänna dom så mycket när jag körde hem att det tog koll på mig. 

Gjorde inte så mycket annat än att se på TV, "Mammas pojkar" & "Lyxfällan". Ibland måste man bara få ta det lugnt.

/ Sophie ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0