Dagboken

I lördags vaknade jag hyffsat tidigt med tanke på min sena hemkomst natten innan. Jag satte igång med att plugga och hann igenom 1 kapitel innan P kom även fast jag borde ha gjort fler. Men ibland finner man helt enkelt inte motivationen. När P kom åt vi middag och på kvällen blev det mys med allt vad det innebär. Vi såg på dagboken. En så himla vacker kärleksfilm. Jag och P såg den på vår förlovningsdag för mer än två år sedan. Efter filmen tog vi en promenad i det härliga vinterlandskapet. Det är så fint när snön täcker vägen och träden och det lyser upp så fint. Kärlek är ALLT, är världens lyckligaste för att jag har hittat mitt livs kärlek ♥



/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0