Vilken (mar)dröm!

Igår på Juridikjouren blev det en hel del barnsnack, många i min klass har barn och vissa har småbarn. Så inatt drömde jag att jag och P skulle få barn och så födde jag en pojke, en söt liten pojke och någon vecka senare skulle vi ha barn igen, alltså jag skulle föda vårt andra barn bara någon vecka efter första barnet, haha ;P Det andra barnet vi fick var också en pojke och jag blev sååå besviken. Jag blev chockad över att jag blev SÅ besviken! Trodde aldrig jag skulle känna någon sådan känsla bara för att vi skulle få barn av samma kön efter varann men i drömmen kände jag verkligen det. 

Visst alla (de flesta) vill väl ha en av varje, men såklart är det ju inget man kan på något sätt styra över och nej jag skulle inte bli besviken om jag fick två pojkar skulle dock verkligen vilja ha en av varje kön. Man vill ju som se hur jag och P skulle se ut i både pojk och flickform hahah ;P 

Men det är många år kvar...

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0