Vilken dag!

Har idag gått igenom alla gamla tentor, det känns ganska bra har dock några frågor som jag och M ska försöka lösa imorgon i Skype ;) Efter genomgången började jag göra i ordning ugnspannkakan och skulle samtidigt köra 30-min Pilatespass, men pannkakan blev inte klar trots att den hade varit inne i 30 min och så började den bli väldigt brun ovanpå så jag vågade inte träna medan den var i ugnen så jag fick skynda mig att äta och sedan fortsätta mitt träningspass. Snabbduscha, sminka mig och racerfart in till stan hah okej jag höll faktiskt laglig hastighet. Kom någon minut sent till jouren eftersom det tjorvade sig med koden osv. 

Idag hade vi ett informationsmöte på juridikjouren och på något konstigt sätt tänkte jag att vi inte skulle ha någon jour dvs. svara på telefon och mail men när jag kommer innanför dörren kommer A och säger att vi har fått ett samtal. Så ja vi hade alltså jour idag. Hade inte med mig någon lagbok eller ngt fast vi har ju i och för sig en oklottrad lagbok på jouren så det gick ju bra ;) 

Vi blev även bjudna på smörgåstårta, gött värre! Eftersom jag inte "visste" att vi hade jour så var jag inte mentalt redo, ja man måste vara mentalt redo på att man kan få riktigt jobbiga frågor med människor i svåra situationer så jag var helt slut när jag kom hem. Vi hade även fått mail så vi jobbade över 30 min så jag kom inte hem förrän ca. 21.30. 

När jag kom hem började jag städa mitt rum, dammtorka och dammsög, byte sängkläder osv. Hade egentligen inte tänkt städa mitt rum förrän efter min tenta som är om en vecka (eller som jag har gjort om 1 vecka) men jag klarar inte av att ha ett dammigt rum så jag städade nu innan i alla fall ;P 

Har fixat mig för sängen och väntar på att P ska ringa. 

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0