Sommarvärme & morsdag!

Vilket kanon väder det har varit idag, 25 °c i skuggan, inte illa! Började dock att blåsa efter lunchen. Jag vaknade strax efter 8 och så gjorde jag frukost till min älskade mor och så fick hon ett paket. Resten av familjen sov (A är dock inte här, han kmr imorgon) så jag och mor åt frukost tillsammans och sedan gick jag ut på altan och pluggade. Gick bra tills det började blåsa. Jag har fått ganska mycket färg idag eller jag har väl fått så mycket färg som jag brukar få efter en dag på stranden i Cypern ;P Dvs. jag brukar bli sjukt mycket brunare. 

Idag har jag även storstädat mitt rum, dammtorkat, dammsugit, byt rent i sängen osv. Har även stoppat mina skor i klorin eftersom dom blev lite missfärgade efter mitt försök att göra dom rena, så förhoppningsvis behåller dom den vita kulören även efter att dom har torkat. 

Lördag: Igår blev det plugg samt Robinson-final där chockande Ellenor vann. Hade det dock på känn även fast jag inte ville tro det. Tycker helt klart att Jarmo var den bästa överlevaren men Ellenors taktik tog hem segern! Till Robinson åt vi jordgubbar och glass såå himla gött!

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0