Sol & Pilates

Det har varit soligt till och från idag så jag har solat ett tag. Passade på att plugga lite ute också ;) Tidigare idag har jag även pratat med M på Skype, vi gick igenom lite "slut"frågor som vi har nu såhär innan tentan så det kändes bra. Har även kört 30-min Pilatespass, skönt som tusan! Tror dock att det var ganska dumt av mig att sola i bikini eftersom det blåste lite och jag har uberkänsliga öron så jag fick lite ont i huvudet och pytte lite ont i halsen, men träningen gick bra i alla fall. 

Nu ska jag gå igenom lite arbetsrätt sedan blir det att slappa framför TV, vilket jag i och för sig har gjort nu i 1 1/2 h ;P 

Peace out!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0