Skype & kladdkaka

Idag började jag morgonen med frukost (såklart!) och sedan ringde jag upp M på Skype och så gick vi igenom gamla tentor till arbetsrätten, vi höll på i tre timmar och sedan åt vi lunch (enskilt) jag såg såklart på Top Chef och idag var det final där Hung vann (ja jag vet att det är repris ;p). Efter lunchen vek (vikte...?) jag en enorm klädhög för att göra min mor glad och det blev hon ;)    

Judge and Padma


Top Chef vinnaren Hung!

Kl. 15.00 pratade jag och M igen på Skype och sedan var det middag. Efter middagen har jag nu bakat en kladdkaka och A ville hjälpa till så han fick smöra och bröa formen och så stod han för disken (=slickade rent visparna, slickepotten och skålen). A sa att han ville hjälpa mig och baka, varje gång! men jag tror han menar slicka skålarna haha.  



Det är inte bara jag som gillar kladdkaka, det gör även Padma ;)

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0