Semifinalen

Det var nog falskt alarm igår, så det var nog endast slöheten som slog ner över mig igår ;) Så min kom min kära vän F. Vi såg semifinalen i Ryssland. Härligt att Malene med La Voix gick vidare och som tur var gick Island vidare tillslut med Yohanna, Is it true? Vilken härlig låt och tjej!


Igår bokade jag även biljetter till änglar&demoner som jag och älsklingen ska se nu på fredag. Vi tänkte fara ut och äta innan. Mys mys! Längtar sååå, men jag har en tenta kvar att göra innan ;P 

Har tentan i arbetsrätten i morgon och jag är galet trött. Har tidigare haft svårt att sova innan tentor, vilket är jätte jobbigt. Fick knappt sova tre timmar till en tenta och tror du jag var knäckt. Visst jag klarade tentan i alla fall men jag vaknade i princip till under sista timman då jag förstod att jag faktiskt satt och skrev tenta, haha! 

Ska nog sätta mig och se ett avsnitt av SATC och sedan gå och sova...

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0