Öppet hus?

Idag har pluggandet inte riktigt gått på räls. Utan istället har jag städat "mitt" badrum dvs. rensat i skåpet och korgarna. Jag har slängt (källsorterat) en plastpåse med gammalt smink och andra hudvårdsprodukter, hårspej osv. jag använder som sagt endast MARY KAY nu! Älskar deras produkter, kanske ska förtydliga att jag jobbar som hudvårdskonsult för just Mary Kay ;) 

Jag har även rengjort min foundation borste och mina "vita" sneakers som inte var så vita men nu har de förhoppningsvis blivit lite vitare. Har som sagt sysselsatt mig själv med annat bara för att slippa plugga haha. Jag har bestämt mig nu att inte jobba något innan min tenta den 9 juni. Det kan vara bra att få gjort lite annat fix hemma istället för att jobba 9 h och inte hinna med något plugg alls. 

Föresten vårt hus har nu blivit ett öppet hus för alla grannbarnen ;P De springer ut och in, pojkar som flickor, ganska sött ändå! Det känns så bra att A har fått en massa vänner så han slipper vara med oss "gamlingar" haha!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0