Monday

God dag! Hade tänkt gå upp innan 8 men det blir inte alltid som man har tänkt sig utan jag vaknade just innan 9 ;P Kollade igenom morgontidningen och såg att det idag den 11 maj är Euromelanoma Day, vilket är en europeisk satsning för att förebygga och tidigt upptäcka hudcancer. Bara ordet cancer får mig att rysa. Men jag har länge tänkt gå och kolla upp mina fördelsemärken, inte för att jag egentligen har något utstickande, men man vet ju aldrig. Så idag tog jag fingrarna ur r*ven och ringde till en jätte bra hudklinik i stan. Det kostar 150 kr för en undersökning (helt klart värt det!). Visst det kostar säkert en slant att ta bort en prick om det skulle behövas. . Tar hellre det säkra före det osäkra.

Ska ta och boka en tid till nästa vecka hade jag tänkt (hej uppskjutaren) men jag har som sagt tenta nu på torsdag. Ska även ta och ringa till P:s mor för att höra om hon skulle kunna klippa mig nu på fredag (hon är frisör) behöver VERKLIGEN klippa mig det var OMG 8 månader sedan sist, haha herregud! 

Happy Monday!

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0