Lyckorus!

Nu ska jag koka mig en kopp örtteá och måla på ett topplack på mina nymålade tånaglar! Ska även äta lite tapenade, vad annars liksom, haha (beroende). Ska även se ett avsnitt av SATC för att avrunda denna härliga dag. Är så lycklig :D Känns konstigt eftersom jag annars brukar vara så stressade dagarna innan jag har tenta men inte denna gång. Visst jag har mycket i mitt liv som jag är oerhört lycklig över att jag har. Men idag är jag inte endast lycklig på grund av ALLT jag har, utan jag är lycklig enda in i själen. Känner mig som ett stort lyckomoln! Börjar fundera på om jag har lyckats få i mig några konstiga svampar på sistone. Men nej så är inte fallet. 

Keep the happy spirit up & sleep tight!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0