Kokt kräfta

Det var ganska motigt att stiga upp tidigt i morse men det gick bra. Började jobba kl. 7.00 och det tar ca 20-25 min att köra dit. Var även svårt att lämna en varm älskling i sängen men snart är han där igen ;) Det var kul att vara tillbaka på jobbet och tjäna lite penningar samt att träffa M.N igen och så var det en "ny" tjej idag L. Jätte trevlig! Vi kommer att ha en härlig sommar. Det var faktiskt lite kul att L efter halv dagen frågade om jag hade spelat fotboll med AIK (vilket jag har) så jag sa:
- Ja det är jag! Hah lite kul att hon kände igen mig. Jag kom ihåg att jag och M.N kände igen varandra på en gång eftersom vi har varit fotbollsrivaler ;P Åhhh saknar fotboll jag hade fan kunnat bli känd, haha! 

Jag jobbar som sagt utomhus på mitt sommarjobb och hur underbart är inte det en dag som denna. Men jag hade ingen solskyddsfaktor med mig så mina axlar är såå röda, shit! Blir inte ens såhär röd utomlands. Hoppas det röda hinner gå ner till i morgon. Det blir nog t-shirt imorgon! 

Idag lämnade även jag och M in vårt PM, skönt och så har jag gått igenom redovisningen som jag och M ska ha nästa onsdag. Nä nu ska jag göra mig klar för sängen börjar som sagt tidigt imorgon. 

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0