Jäktig dag!

Vaknade kring 9-tiden, åt frulle och plugga lite innan det var dags för lunch och Top chef ;P Annars har jag fixat en hel del i MK under dagen, ringt och fått en massa samtal (trevligt!) men det blev lite stressigt eftersom jag skulle hämta upp en vän för att fara in på MK-möte där jag höll i en hudvårdskurs, det är alltid lika givande att vara på dessa möten och de har blivit alldeles för få för min del. Men jag MÅSTE prioritera skolan och nu är det ju endast två veckor kvar sedan blir det sommarjobb ute i naturen samt MK på heltid, dvs. två helttidsjobb ;P Men båda jobben känns inte som jobb eftersom jag har det så himla trevligt. 

Efter mötet har jag skrivit klart frågorna på det Diagnostiska provet i EU-rätten, skönt! Så nu ska jag lyssna på en Internetföreläsning... eller blir det sängen, hmm! Vi får se, jag kanske somnar här vid datorn!

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0