Jaga småbarn & plugg = ingen bra kombination!

Igår skrev jag ingenting här på bloggen men min onsdag bestod av jobb (på mitt sommarjobb) samt plugg när jag kom hem. Som vanligt med andra ord ;) Men man är såå himla trött när man kommer hem från jobbet. 

Idag har jag gått igenom föreläsning tre till Europarätten, jag har även försökt lyssna på föreläsningarna på Internet men det är inte så lätt när A (som är 6 år) och E (vår granne som är 4 år) leker bredvid. Ett tag försvann dom och då var det bara att ta på sig skorna och leta, haha. Rackars ungarna! Dom hade tagit bobbycarsarna nedför backen till skolan och att försöka få upp dom till huset igen var ingen barnlek ;P Vi vill ta den här vägen dvs. världens omväg. Men tillslut var dom på gården igen. 

Min mamma sa att hon var: för gammal för det här, dvs. jaga småbarn då sa jag: ja jag med (skämtåsido) haha. Inatt drömde jag att jag och P skulle ha barn (igen) jag  fattar inte varför jag har dess (mar)drömmar. Men det kanske beror på att jag och mina jobbkollegor igår snackade om hur vi inte skulle kunna tänka oss att skaffa barn nu. Innan vi har fast jobb osv.

Nä nu ska jag försöka plugga lite innan middagen!

Ha en underbar Kristi Himmelfärds dag!  

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0