Ett glas rött

Jag for som sagt in till flygplatsen och hämta upp min älskling igår kväll ;) Så jag har längtat och gud vad brun han hade blivit, fast han har i och för sig lätt för att bli brun. Jag fick en rödvinsflaska av P från Rom! Vad göölligt, den måste vi korka upp någon dag så vi får användning av våra chateau vinglas. Vi har ju några stycken ;P 

Det var mysigt att få sova tillsammans igen efter en veckan ifrån varandra. Plöjde även igen bilderna från Rom han hade tagit 700 bilder hah herregud. Vi vaknade upp ganska tidigt trots att vi hade gått och lagt oss jätte sent. Jag hann gå igenom en gammal tenta innan vi for in till universitetet och från universitetet tog jag bussen hem till mig. 

Det var jätte kallt ute idag och regnade så jag har varit genomfrusen hela dagen trots att jag tog en varm dusch när jag kom hem. När jag kom hem ringde jag till min chef på sommarjobbet för att säga när jag kan komma och jobba, men han sa att jag får välja själv när jag kan komma i och med att jag har tenta så sent som den 9:e juni. När jag ringde till B så frågade jag även om han hade något jobb till P:s lillasyster M, vilket han nu förhoppningsvis har ;) Det ser ljust ut hon ska till hans kontor i morgon men hon skulle höra av sig efter mötet så, jag håller tummarna!

Jag har gått igenom gamla tentor idag känns ändå ganska bra, gäller bara att komma ihåg ALLA moment. Man har så mycket i hjärnan så det ska bli skönt att sitta och göra tentan där det endast finns några uppgifter så man kan fokusera på dom fullt ut och inte tänka på allt annat.

Har nyss sett Fråga Olle ;P Ska fortsätta se lite TV, är jätte trött borde egentligen gå och sova. 

God natt!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0