Dumma käke

Under de senaste morgnarna är min käke helt låst när jag vaknar, dvs. jag kan inte gapa ordentligt och det var först idag som det var extra jobbigt eftersom jag skulle tidigt till skolan. Som alltid på morgonen sover jag in i sista minut och får stressa med allt och att försöka få i sig verum hälsofil med halvkäft var inte det lättaste. Jag kom precis några minuter innan lektionen skulle börja och det var jag och M som skulle redovisa först om vårt PM - Föräldraledighet!

Min käke "lossnade" först efter halva lektionen, då knackade den till som tusan och jag kunde gapa normalt, hah shit vad tragiskt! Efter lektionen fick jag träffa min ÄLSKLING ♥ Det blev en hel del pussar det var trots allt mer än en vecka sedan vi var med varandra. 

Annars har jag pluggat idag, ringt lite samtal och sålt hudvårdskrämer ;) Längtar så tills jag ska börja starta upp my business ordentligt!

Nä nu ska jag läsa klart det sista till föreläsning 7, har endast kvar två stycken efter denna.

Må gott!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0