Bottoms up!

Bläää! Sitter nu och häver i mig min äckliga förkylningsdrink som består av pressade vitlök, hounung (eller "honing" som jag trodde det hette förut, men det är något jag har fått av min vän Nalle Puh ;) ljummet vatten, och i normala fall ingefära men vi hade ingen hemma. Anledningen till att jag och P inte har umgåtts i helgen var för att han blev förkyld efter Romresan, så vi tyckte att det var lika bra att inte vara med varandra så han inte skulle smitta ner mig eftersom jag har tenta nu på torsdag. Men då har min lillebror istället blivit tokförkyld så antingen har han smittat mig eller så har jag fått en dos av slöhet över mig. Vet faktiskt inte vilket. Men det lutar sig tyvärr åt förkylningshållet. Är alldeles tung i huvudet. Känns lite jobbigt såhär två dagar innan min tenta men det ska nog gå bra. Positiva tankar!




/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0