Vårpromenad idag?

Igår gick jag med min familj runt byn i den underbara vårsolen. Vi gick även förbi möbelaffären för att se om vi kunde hitta någon fin TV-bänk. Vi sålde föresten vårt stora vitrinskåp i veckan. Det var förvisso ett väldigt snyggt skåp MEN mamma tyckte att  det var för mycket att dammtorka eftersom det fanns en hel del öppna ytor. Min mor hade även lovat min bror (vår familj) att när vi fått vitrinskåpet sålt så ska vi köpa en ny TV. Igår beställde vi en ny TV en 46 tum plattTV och det är tydligen någon ny teknik så jag vet faktiskt inte vad den heter, inte för att jag annars är speciellt insat men ;P

Det låter riktigt stort P har en 42 tum och det tycker jag är stort. Anyway eftersom vi sålde vårt vitrinskåp som matchar vår TV-bänk så ska vi köpa en ny TV-bänk. Vi hittade en på möbelaffären men den var vansinnigt dyr så vi hittade en liknande för halva priset på IKEA ;) TVn kommer först om två veckor så det ska bli spännande att se den.

Jag vaknade av alarmet strax innan 8.00 men när jag låg där och drog mig i sängen kom jag på att jag inte hade ställt fram till sommartid så klockan var egentligen 9.00 när jag lyckades ta mig till köket och äta frukost. Jag är faktiskt lite imponerad att jag lyckades ta mig upp så snabbt. När jag kollade ut genom fönstret SNÖAR det :( NO! Vad händer nu med min dagliga vårpromenad. Typiskt. Fast i och försig nu har jagen bra anledning att inte komma på ursäkter att inte plugga.

Ha en underbar söndag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0