Torsdag

I torsdags vaknade jag med världens smärta trodde seriöst jag skulle kola så jag ringde till vårdcentralen efter nio tiden och då hade dom redan hunnit boka alla tider så hon bokade in mig kl. 10 på fredag. Jag skickade även ett sms till A för att meddela att det inte skulle bli någon jour för min del. P ringde sedan till mig och fråga om han skulle komma tidigare, alltså redan vid lunch men jag sa att han fick träna innan, såklart! 

Jag försökte att läsa lite och sedan körde jag ett Yogapass, shit hur ovig får man vara? och det var en massa övningar jag inte orkade pga. mitt tillstånd. Men det var skönt, Yoga är väldigt avslappnande. Efter det tog jag en lång och härlig dusch fixa mig lite för att dölja mitt sjuka jag. Efter den långa duschen var jag såå slut att jag låg i soffan enda tills P kom vid tre tiden ;P 

Min älskling masserade och tog verkligen hand om mig och mot kvällen kändes det mycket bättre. Det blev en hel del mys vid TV:n och så kollade vi på bilder från i somras på Cypern ;) Såå sjukt bruna vi var, saknar!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0