Torsdag

Gick upp hyffsat tidigt och satte mig och pluggade ett tag och försökte att koppla bort Thailand ;P Det känns som att det inte existerar mer än Thailand för mig just nu, det är det första jag tänker på när jag vaknar, när jag sover (drömmer) och innan jag går och lägger mig. Seriöst måste släppa det lite nu. Jag har ju som sagt två tentor att avklara innan samt ett PM. Plus att jag ska sommarjobba tills vi far.

Jag har ju hela sommaren på mig att planera vad vi ska göra på vår drömsemester :D Efter middagen kom min Älskling ;) Det blev en hel del mys ♥ Thailand pratade (mest från min sida, hah). P är lite less på allt mitt Thailands snack. Jag önskar att jag bara kunde koppla bort det som han tydligen kan. 

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0