Torsdag

Jag höll på att skriva fredag men nej det var ju torsdag igår. Att jag alltid ska vara en sån tidsoptimist på morgonen jag har ingen realistisk syn på tiden. Tror att allt ska gå på nolltid. Så som vanligt fick jag stressa på morgonen, duschade, sminka mig, packade ner det sista i (väskorna) och så blev det gasen i botten till skolan, Men trots gasen i botten kommer "den röda sportbilen" knappt upp till 110, hah!

Jag kom lite sent men som tur var hade dom inte hunnit gå igenom så mycket och jag hann igen allt. Det var skönt! Efter övningspassen gick jag och åt lunch med P och så mailade jag över övningspassdokmentet till M och R som är hemma i söder under "lovet". Hann gå igenom övningarna lite grann dock inte allt.

Sedan for jag in till stan för att inhandla det som skulle inhandlas men jag lyckades inte ens fixa halva listan så det får bli någon annan gång. Efter stan hämtade jag upp min P och så for vi hem till honom. Shit det var hur länge sedan som helst som jag var där. Väl hemma hos P får vi veta att vi ska äta middag hos P:s mormor och morfar och att lilla V med familj skulle komma ;D

Innan middagen kollade jag och P på lite resor och myste såklart ♥

Hemma hos P:s mormor och morfar luktade det lax, mm kändes som att det var evigheter sedan jag åt lax. Till middag var det lax, färsk potatis och en underbar romsås, älskar den såsen! Den är jätte god att ha på Våfflor också. När vi hade ätit klart kom P:s syster med familj. I famnen på N låg lilla V, sååå liten. Hon var som en liten kattunge. Jag fick även sitta och hålla i underverket. Gud man är ju så rädd att man ska göra dom illa när dom är sådär små.

Lilla V var lite lik storasyster H, men ändå inte, hon hade lite annorlunda utseende...

Vi får se om dom kikar förbi i helgen ;)

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0