Tagit hand om mig själv dag

Det är precis vad jag har gjort. Jag började med att städa mitt rum, hej träning! Dammtorkade och dammsög mitt rum, vädrade även så nu luktar det sådär härligt vinterfräscht i rummet. Kyligt och friskt! Sedan gick jag och duschade, körde min underbara kroppspeeling sedan smörde jag in mig. 

Gjorde en turban av handduken och körde Microdermabrasion i ansiktet, helt underbart körde även silkes lips, så nu har jag ett babylent ansikte och underbart mjuka läppar (; Älska! Efter grovpeelingen (micro-d) smörde jag in mina toppar med ett hårcerat från Loreal. Sedan satte jag mig vid TV:n och filade och målade både mina finger- och tånaglar röda, läckert!

Nu ska jag sova har tyvärr fortfarande ont i magen sedan glassen men det är smällar man får ta. Det är en ny dag i morgon. 

God natt!

/ Sophie ♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0