Status

Det känns som att jag inte gör annat än att känna efter hur jag mår. Jag kanske känner efter för mycket? Men i dag på morgonen och förmiddagen har jag pinat mig själv att försöka läsa lite. Har haft så ont i ögonen, huvudet, magen...Jag klarade tillslut inte av att sitta vid skrivbordet att läsa så jag fick bädda ner mig i sängen och läsa istället. Efter en liten stund ringde min älskling, eller han har ringt flera gånger idag, min sötis :) Han hade till och med helt själv kommit på att det är bäst att han kommer till mig så jag slipper ta mig till han, även fast det var jätte länge sedan jag var hos han. 

Min älskling kommer till mig i morgon kväll :D Jag har Juridikjouren i morgon kväll men jag vet ärligt talat inte om jag orkar fara in, P ska komma efter jouren så det beror inte på det. Även fast jag tycker om att vara på jouren så vet jag inte om jag pallar att vara där i 2,5 h. Ajja jag får se hur jag mår imorgon. Kl. 15 idag när det var som värst (eller det har det ju varit sedan morgonen) tog jag en ipren och sov i mer än 1 h. Det var såå skönt. Nu har värken gått över lite grann. Vågar inte skriva att det är mycket bättre för det har en tendens att bli sämre då ;P (nu skrev jag det iaf). 

Jag ringde till mor för ett tag sedan, hon är och tränar så jag bad henne fara förbi ICA på hemvägen och köpa saltlakris till mig, är såå himla sugen på det (; 

Kolla vad jag hittade en sida där dom hade förstorade bakterier som gosedjur, ja man kanske ska köpa sig en magontsbakterie, haha, vissa ser ju riktigt söta ut och vissa riktigt farliga. 



/ Sophie ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0